2011. április 16., szombat

Seherezádé - török sorozat

                      Seherezádé  török  sorozatot  láthatták  hétköznap  a TV2  csatornán és a Fem3 csatornán.Másnap  meg  volt  ismételve,de  ha  nem  látta  itt  megnézheti. Aki  szereti  a  drámai  és  érzelmi  jeleneteket,az  nem  csalódik    a  Seherezádé  török  sorozatban '

                    Seherezádé  török  sorozatnak  158  része  van  Köszönöm,hogy  Filmek  Karesz  blogjában  nézi   Seherezádét '

Jó  szórakozást '

Bejegyzésem a sorozatról : www.facebook.com/note.php

A  sorozat  részeinek  tartalma  és  más  információk:
kareszka.blogter.hu/469037/seherezade_-__informaciok_a_sorozatrol
Zene : Seherezádé mp3  Letöltése :www.4shared.com/audio/X-MhxLZm/Binbir_gece_-_Intro__Fox_tv_Se.html             
Seherezádé album  diavetitéssel '

Cikk  Seherezádé és Onur esküvőjéről : kareszka.blogter.hu/469641/seherezade__es__onur__igazi__eskuvoje

Hivatalos  honlap : www.binbirgecetmc.com/
Erdélyi  és magyar festmények a NetGalériában '
Kattintson  a  képre '













                                 

 Fórum  a  sorozatról: 
www.karesz57.eoldal.hu/cikkek/fontos--cikkek/sorozatok/mi--a--velemenye--seherezade--torok--sorozatrol--.html



A  sorozat  megnézhető  a  következő blogban :


http://csakonlinesorozatok.blogspot.com/
Facebookon : 

www.facebook,karesz57.com/ seherezade_torok_csoport  
200  fotó  a  sorozat  jeleneteiből '
kareszka.blogter.hu/469659/tobb__mint_200__foto__seherezade__torok__sorozat__jeleneteibol_
A telenovellák reneszánszukat élik: a kilencvenes évek szárnyalása után közel tízéves mélyrepülést követően a műfaj újra virágzik és újra milliók kedvence Magyarországon! Legjobb bizonyíték erre az Árva angyal kiemelkedő sikere: a TV2 és William Levy újra divatba hozta a szerelmes sorozatokat. Változás azonban, hogy míg húsz éve Dél-Amerika volt a szappanopera gyártás központja, addig a XXI. században a telenovella készítők áttették székhelyüket Törökországba és Indiába. A váltás a minőségben is érzékelhető: az „új generációs” sorozatokat professzionális színészi játék, magas színvonalú képi megvalósítás és izgalmas cselekmény jellemzi. A Seherezádé meghódította saját hazáját Törökországot, valamint Görögországot, Szlovéniát, Horvátországot, Szerbiát és Bulgáriát, hamarosan pedig megkezdi hódító útját Magyarországon is.
Seherezádé – április 14-től minden hétköznap 17:30
A történet középpontjában Sehrazat áll, a tehetséges fiatal mérnöknő, aki egy jónevű építőipari vállalatnál dolgozik. Van egy ötéves kisfia, akinél leukémiát diagnosztizáltak. Az élete megmentéséhez egy sürgős és nagyon drága műtétre lenne szükség. Sehrazat reménytelenül kutatja a lehetőséget, hogyan tudná előteremteni a csontvelő átültetéshez szükséges tetemes összeget, az idő pedig egyre sürgeti: a fia élete veszélyben van. Egyetlen megoldásként főnöke, Onur ajánlata kínálkozik megoldásként, a férfi ugyanis felajánlja, hogy állja a műtét összegét, cserébe azonban azt kéri Sehrazattól, titokban töltsön vele egy éjszakát…
Vajon meddig maradhat titokban a rosszakarók előtt a tisztességtelen ajánlat? 
rendező: Kudret Sabanci

forgatókönyvíró: Mehmet Bilal, Murat Lütfü

operatőr: Tolga Çetin

zene: Kiraç

producer: Erol Avci

vágó: Sema Göksu Tanaman



szereplő(k): 

Halit Ergenç (Onur Aksal)

Bergüzar Korel (Sehrazat Evliyaoglu)

Tardu Flordun (Kerem Inceoglu)

Ceyda Duvenci (Bennu Ataman)

Metin Çekmez (Burhan Evliyaoglu) 
                                          Kedves  Néző '
          

Ha szeretné megnézni a sorozatot, kattintson a  tovább  és a SKIP AD-ra 'Jó szórakozást '

43 megjegyzés:

  1. Tudod folytatni a sorozatot? Mert nekem nagyon megtetszett.

    VálaszTörlés
  2. ugye fenn lesz a többi rész is?:-)

    VálaszTörlés
  3. Igen felteszem ' Amikor kapom felteszem '

    VálaszTörlés
  4. Folytatom a sorozatot,de egyenként kapom a részeket. Óriási az érdeklődés a Seherezádé sorozat iránt ' Csak kevés az időm ' Türelmet kérek' irjatok megjegyzést is ,ha van véleményetek 'Nekem is tetszik a sorozat '

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó ez a sorozat, csak itt tudom nézni remélem sikerül a többi részét is feltenni. Köszi.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon tetszik a sorozat, köszönet a lehetőségért, hogy utólag is megnézhetjük. Sajnos minden második nap délutános vagyok és nem láthatom TV-n.
    Valamiért viszont a 11.-részt nem tudtam megnézni, mert nem tölt be.
    Nagyon várom a folytatást !!!

    VálaszTörlés
  7. Remélem hamarosan fent lesz a többi rész, bár én nem vagyok sorozatfüggő, de ettől nem tudok elszakadni:-)

    VálaszTörlés
  8. Köszi, hogy felrakod a részeket. Sajnos amikor a tv-ben megy, én nem vagyok itthon, így csak itt a neten tudom, a te oldaladon megnézni.
    Remélem, mindegyik részt fel tudod tenni, és igy én is meg tudom nézni.
    Sokunknak örömet okozol.

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szeretném látni a folytatást !!
    Tetszik a film nagyon !
    Mikor látható a Csütörtöki két rész ?
    Köszönjük !!!

    VálaszTörlés
  10. Nagyon köszönöm hogy felraktad a videokat, és itt megnézhetem ujra - hisz mindkét török sorozat -Seherezade- Ezel- CSODÁLATOS !
    Seherezade története nagyon-nagyon szép ...és megható...! Köszi neked hogy gondoltál ránk is ! Az természetes hogy "Kedvencem" lett az oldalad! Üdv. Icu

    VálaszTörlés
  11. Várjuk a folytatást! :) Köszönjük szépen.

    VálaszTörlés
  12. Szia nekem végig a 15. rész jön be ,miért?

    VálaszTörlés
  13. Kedves Karesz !
    Lehet, nálam van a hiba , de az utolsó rész van fent 15 x .. Nagyon szeretem a sorozatot , eddig minden részét láttam, de szívesen újra nézném az elsőtől .. Kérlek, ha van rá lehetőség és nem nálam van a gond .. korrigáld .. biztosan sokan még csak most kapcsolódnak be a nézésbe, de az eleje is lényeges.
    Köszönöm szépen ! :-)

    Üdvözlettel : Marcsi

    VálaszTörlés
  14. Köszönöm szépen, hogy megnézhettem az utolsó 2 részt, mert pénteken nem volt lehetőségem rá. Nagyon tetszik ez a sorozat, izgalmas, jó kis fordulatok vannak benne.

    VálaszTörlés
  15. Nagyon jó a sorozat, igy legalább nem maradok le a másikról (EZEL)mert itt megtudom nézni köszönet érte.

    VálaszTörlés
  16. Kedvencem lett ez az oldal!
    Türelemmel leszünk, bár abból van a legkevesebb.
    Arra esély sincs, hogy a folytatás, - akár felirattal is de - látható legyen?
    Köszönjük a fáradozásodat!

    VálaszTörlés
  17. Meg szerettem volna nézni a 6. részt de mindegyik rész alatt a 15. rész van! Tudsz vele csinálni valamit? Előre is köszi!

    Ui: Lehet én bénázok vele nem nagyon értek hozzá!
    SEGÍTS!!!

    VálaszTörlés
  18. Nagyon jó a sorozat, köszi, hogy felrakod a részeket. Továbbiakban is izgatottan várom.:-)

    VálaszTörlés
  19. A ferjem is nezne de nincs ideje igy itt szokta nezni. KOSZI.PUSZI.

    VálaszTörlés
  20. nagyon szeretem en is a sorozatot de sajnos csak este van idom nezni

    VálaszTörlés
  21. Nagyon jó film.köszönjük.

    VálaszTörlés
  22. töltsétek már fel az összeset mert a tvben már a 20 nál tart itt meg még sehol sem!!!!!!!!!!!!!!4

    VálaszTörlés
  23. Én soha nem nézek ilyen sorozatokat,de ez engem is meghatott.Csak sajna én se mindig tudom nézni,mert dolgozom.Köszi,hogy felteszed!Nagyon várom a többi részt is!

    VálaszTörlés
  24. NINCS MEGEMLÍTVE, HOGY FIZETÉS ELLENÉBEN LEHET NÉZNI!!
    ÉN CSAK MOST KAPCSOLÓDTAM BE, DE ALIG AZ 1-3 RÉSZT TUDTAM MEGNÉZNI ÉS MÁR A 4. -T NEM, UGYANIS KÍÍRTA, HOGY FIZETÉS ELLENÉBEN!! x eróért !! ÉS NEM TUDOM NÉZNI!! TÉNYLEG FIZETNI KELL ÉRTE, VAGY CSAK AZ ÉN GÉPEM VICCEL VELEM???ELNYOMTAM VALAMIT???kérek szépen választ!! KÖSZÖNÖM SZÉPEN,ÜDVÖZLETTEL Baka Zsóka

    VálaszTörlés
  25. A többit is!!!! mert egy-két részről lemaradtam! Köszi

    VálaszTörlés
  26. Köszi,hogy felraktad!Nagyon tettszik ez a sorozat!

    VálaszTörlés
  27. A zene is csodálatos ,nagyon tetszik!
    Szívesen meghallgatnám külön is,csak a zenét!

    VálaszTörlés
  28. tegyék már fel az összes részt kérjük szépen nagyon szépen köszönjük:)

    VálaszTörlés
  29. Sajnos lett egy hiba,melyet nem vettem észre.De már kijavitottm.Mindegyik rész fent lesz 'Elnézést a hibáért ' Nagyszerű sorozat ' A zenéjét még nem tudom feltenni '

    VálaszTörlés
  30. Lécci fel az össetet nagyon várom márrr :)

    VálaszTörlés
  31. Nagyon Nagyon ari vagy hogy felteszed a részeket mert én csak igy tudom megnézni munka után este.
    Örök hálám neked:)))))
    Kati.

    VálaszTörlés
  32. Nagyon jo volt! Koszi, hogy felraktad !!! Varom a tobbit ! Ma mar haromszor is neztem, hogy fenn van e a 27. resz? :))

    VálaszTörlés
  33. Mar harom resszel le vagyunk maradva! Miert ? Tegnapi kettobol csak egyet lattunk es a mai kettobol meg egyet se. Mar nem tudok varni!! Legy szi , tedd fol oket minnel hamarabb !!! Koszi !!!

    VálaszTörlés
  34. Én is köszönöm, hogy feltetted a sorozatot.
    Már nagyon várom az újabb részeket.
    Köszönettel: Enikő

    VálaszTörlés
  35. MI EZ A FIZETŐSDI ? mERT NEKEM IS KIÍRTA!!

    VálaszTörlés
  36. Mindenki legyen nyugodt ,mert minden rész fent lesz.Most igy tettem fel,mert ha változtatják a videó megosztókat,akkor megnézhetik a részeket 'Ritka jó film a Seherezádé ' Kevés ilyen sorozat volt a magyar csatornákon '

    VálaszTörlés
  37. Sziasztok!Mindenütt a 33. rész van!tudja valaki miért?Írjátok meg légyszi.!köszi!
    üdv.Bözse

    VálaszTörlés
  38. Szia!Nagyon örülök,hogy fent van a film.Én is legalább megtudom nézni külföldön.Nagyon köszi!!!!! :)

    VálaszTörlés
  39. Mi tőrtént,hogy kb 3 perc után meg áll és nem indul ujra?,,,,,,,,,

    VálaszTörlés
  40. Szia! Mindenütt a 42. rész van. Miért? Tudja valaki?

    VálaszTörlés
  41. Szia!Hálás köszönet,hogy felrakod a részeket,így ha lemaradok valamelyik részről megtudom nézni.A sorozat fantasztikus.Még egyszer köszönöm.

    VálaszTörlés
  42. Folytatás??????

    VálaszTörlés
  43. Mindenkitől elnézést kérek ' Technikai okok miatt hiányzott sok rész.Most fent van '

    VálaszTörlés